Sunday 20 December 2015

Pengalaman pregnant kali ke 3 part 1

Assalamualaikum..

ALLAHUAKBAR..

Lama tak menjegah blog ini.. Tak perlu belum ada banyak Follower pon lagi..
Kenapa blog tak update???

Bulan 8 saya disahkan hamil anak ke tiga.. Macam biasa masuk 8 minggu hingga 15 minggu mabuk. Walaupon kali ini boleh gagah lagi layan si adik dgn dia menyusu lagi tapi muntah saja hari2..

Sudahnya balik kampung jugak minta mak tolong tengokkan layan budak-budak ni.. Sakit kepala jer aku hari-hari..

Dah nak masuk 16 minggu baru mabuk tu hilang dan baru nak buat buku merah. Haha
Pok pek pok pek nurse dn doktor tanya kenapa buat buku lambat sangat. Waktu 9  minggu aku dah scan Baby kat klinik swasta untuk tengok kedudukan  bayi elok tak dalam rahim. Alhamdulillah semuanya baik. Biasa la anak nak masuk ke tiga dah ada pengalaman. Vitamin ibu mengandung memang ambil setiap hari. Kali ni just ambil vitamin semulajadi dr shaklee.

Antara kesan yg aku rasa bila ambil ostematrix (kalsium) ialah badan tak rasa seperti patah seribu seperti 2 anak sebelum ni. Memandangkan si adik masih menyusu jadi memang kena jaga kandungan kalsium dalam badan. Si adik nak menyusu dan si adik Baby pon perlukan  kalsium untuk pembesaran nya dalam kandungan ummi ni. Memang berganda-ganda kalsium diperlukan.

Korang yang sedang pregnant sekarang ni atau akan datang ambillah pengambilan ostematrix shaklee. Memang terbaik tau..

Okeh.. Nanti I cerita lagi okeh..Antara pengalaman yang boleh di kongsi bersama agar kita sama-sama juga nanti dapat manfaatnya.

Wasalam
Kak Syaeda
@syaeda_vitaminstore

No comments:

Post a Comment

Kak Yang Kembali Menulis

Assalamualaikum wrt. Alhamdulillah diberi kesihatan yang baik dan otak yang masih waras untuk berfikir. Nak kembali semula berblog sebena...