Wednesday 18 January 2017

Hubby Ketagih Makan Nasi Ayam

Assalamualaikum

Saya doakan anda semua sihat dan ceria sepanjang hari ini. Hari-hari kita kena cari perkara yang boleh menceriakan hidup kita seharian.

Antara tempat makanan yang baru kami cuba makan sekeluarga ialah Nasi Ayam Ketagih di Sungai Layar. Sebelum ni hasben pernah makan kat sini tapi dia kata tak sedap mana pon tapi bila kami makan kali ni puas hati dengan nasi dan ayam pon banyak. Sup pon rasa sup ayam. Nasinya lembut. Anak-anak pon suka.

Hasben Kak Shaeda ni kalau dia suka, hari ni makan, esok boleh makan lagi..tulat pon dia boleh telan lagi..dia kata makan sampai jemu..haha

Kak Shaeda ni kalau bab nasi ayam agak cerewet sikit sebab Kak Shaeda masak nasi ayam pon sedap..ceewah..haha
Kalau kita sendiri masak biasanya kita tak kedekut bahan. Masak ikut resepi yang ada. Hasben Kak Shaeda pernah minta 2 hari berturut-turut masak nasi ayam. Hambik ko..

Oklah, sesiapa yang malas masak kat rumah tu dan bagi orang jalan-jalan singgah ke sungai petani,uolss boleh pi kedai nasi ayam ni naa..memang ramai orang di kedai ni.


Bye..see you next entry :)






No comments:

Post a Comment

Kak Yang Kembali Menulis

Assalamualaikum wrt. Alhamdulillah diberi kesihatan yang baik dan otak yang masih waras untuk berfikir. Nak kembali semula berblog sebena...