Sunday 12 April 2015

Perbezaan Shaklee- GLA Complex


Assalamualaikum dan salam sayang semua.

Kita biasa dah dengar tentang EPO (Evening Primrose Oil). Tapi kalau GLA kurang kita dengar kan…GLA (gamma-linolenic acid) yang ada dipasaran sekarang sebenarnya dihasilkan dari Evening Primrose Oil (EPO).Kiranya dalam EPO inilah ada GLA.

Tapi apa kelebihan yang ada pada GLA complex Shaklee? GLA complex Shaklee pula diekstrak dari pokok tumbuhan yang dikenali sebagai borage. Ia mengandungi lebih dari 2 kali ganda GLA yang ada dalam EPO. Saya ulang.. GLA Shaklee 2 kali ganda GLA EPO.
Selain itu,borage ini juga adalah 3 kali ganda lebih dari segi bioavailability, dan 3 kali lebih berkesan dari EPO.

Shaklee mengekstrak GLA dari borage yang ditanam secara organic dikawasan Saskatchewan
Setiap kapsul mengandung lebih 300mg GLA yang mana ia adalah sumber terbaik Omega 6. Ianya digabungkan dengan minyak bunga matahari dan vitamin E untuk meningkatkan keberkesanannya dan kestabilannya.

Kesegaran dan keberkesananya terpelihara oleh ShakleeGuard, antioksidan semulajadi yang telah dipatenkan. Bioavailabiliti dibuktikan secara klinikal dimana ia mampu menyerap dan mengadun ke dalam sel dan tisu.

SUMBER ASLI GLA


Borage Seed      17% - 25%
Blaccurant          15% - 20%
EPO                   7%  -  10%

THE MOST CONCENTRATED NATURAL GLA IS FROM BORAGE SEED

SHAKLEE GLA COMPLEX  IS THE MOST NATURAL, THE MOST EFFECTIVE NATURAL INGREDIENTS

Hasil penemuan GLA di dalam borage seed yang lebih efektif kesannya berbanding GLA dalam EPO menghasilkan produk ini sering menjadi tumpuan dikalangan golongan wanita untuk kecantikan dan meningkatkan kesuburan wanita. Selain itu banyak lagi manfaat utama GLA complex ini.

Perbezaan ini menjadikan GLA complex shaklee merupakan suplemen terbaik untuk wanita khasnya merawat masalah hormon dalaman dan kesuburan. Yang pakat2 nak mengandung tapi tak lekat2 lagi boleh cuba GLA complex ini yer. Ramai dah berjaya..boleh tgk testimoni di sini.

Sebenarnya GLA  ini bukan sahaja untuk wanita jer tau..tetapi ia juga untuk kanak-kanak, boleh potong gel lembutnya dan campurkan isinya dengan makanan), remaja, dewasa dan juga  selepas menopous dan andropouse (menopaus lelaki).

Berkesan Mesra Alam

Wassalam

Ummu Isyhadi Isyraqi
011 32262280







No comments:

Post a Comment

Kak Yang Kembali Menulis

Assalamualaikum wrt. Alhamdulillah diberi kesihatan yang baik dan otak yang masih waras untuk berfikir. Nak kembali semula berblog sebena...