Sunday 3 May 2015

Pengedar Sah Shaklee Sungai Petani



Assalamualaikum dan salam ceria.

Ada orang tanya nak beli shaklee ni kat mana? Ada kedai jual tak? Jawapannya kedai shaklee  ni ada tapi kami panggil cawangan shaklee di mana di sini pengedar-pengedar shaklee boleh membeli stok barang shaklee  untuk pelanggan-pelanggan yang telah menempah sahaja. Kalau malas pi cawangan ni pon boleh, kami buat direct order barang from website shaklee. Lepas tu pihak shaklee akan pos sampai ke rumah, InsyaAllah sampai keesokannya. alhamdulillah saya hanya buat business shaklee ni dari rumah secara online. Untuk pengetahuan semua, saya adalah pengedar sah shaklee di sungai petani dan seluruh Malaysia dan dunia..haa gitu..manalah tahu dapat order daripada orang brunei atau singapore ker..Amin. Shaklee ni worldwide okeh..


Menara Jam Besar - Lambang Sungai petani

Untuk customer boleh pilih samaada barang nak dihantar melalui pos atau cash on delivery  ke seluruh kawasan sekitar  SUNGAI PETANI. Bagi orang-orang kampung Pengkalan Lebai Man atau yang tinggal di kawasan taman yang berdekatan nak singgah rumah kami pun boleh untuk dapatkan terus barang yang diingini di rumah kami. Orang-orang kampung pengkalan Lebai Man mesti kenal Cikgu Abdul Rahman kan..itu pak mertua saya. Mai la datang..

Selain daripada itu, kalau nak jumpa di tempat-tempat biasa shopping complex seperti giant dan tesco juga boleh. Perkhidmatan Cash on Delivery ni saya tak kenakan apa charge..FREE. Bayar harga barang jer yer..:). Setiap customer yang membeli produk shaklee daripada saya akan terus mendapat khidmat konsultasi secara percuma dan berterusan tentang pengambilan vitamin serta tips kesihatan.

Saya ingin beritahu di sini, elakkan daripada membeli produk shaklee yang bukan daripada pengedar yang sah kerana berkemungkinan anda akan membeli dengan harga yang lebih mahal daripada yang sepatutnya dan anda juga tidak mendapat khidmat konsultasi pemakanan vitamin yang betul. Pengambilan vitamin yang betul dengan dos yang ditetapkan sangat penting supaya anda dapat kembali pulih dan kekal cergas setiap hari.

Bagi customer yang berada di luar kawasan Sungai Petani pastinya perkhimatan Pos Laju atau pos direct daripada pihak shaklee melalui pos GDEX.

Ok..KESIHATAN Itu MESTI. Sama-sama kita menjaganya. (^-^)

Hubungi:
sms/ watsapp : Shahida  011 32262280
                       Amirulsyaidi  011 32262290


Wassalam
Ummu Isyhad Isyraqi





No comments:

Post a Comment

Kak Yang Kembali Menulis

Assalamualaikum wrt. Alhamdulillah diberi kesihatan yang baik dan otak yang masih waras untuk berfikir. Nak kembali semula berblog sebena...