Sunday 29 March 2015

5 sebab kenapa saya dan anda semua kena pilih soya ESP



5 SEBAB kenapa saya dan anda semua kena pilih soya ESP:

1.ESP menjalani proses penapaian (fermentation) yang lengkap dan menghasilkan isoflavone (..bukan senang yer nak ekstrak isoflavone dari kacang soya..)

2.ESP hanya menggunakan protein soya yang tidak diubahsuai genetiknya, iaitu Non-GMO (Non-Genetically Modified Organism),
 Ia disahkan melalui Identity Preservation Program. Program ini memastikan soya yang digunakan oleh Shaklee adalah dipantau dengan ketat dan dikawal sejak mula ditanam, dituai hinggalah diproses. Inilah antara perbezaan soya shaklee berbanding soya lain di pasaran.

3.ESP dibasuh dengan air ("..Dr. Shaklee knew that By using a cold water extraction technique, you get the very best of the soy and all of the positive things like the phyto-estrogens which inhibit breast cancer and prostate cancer in men. There are over 1500 studies showing the positive benefits of soy and only 12 to 20 negative studies showing that when you alter and de-nature soy you end up with junk.Dr. Shaklee knew the difference.")

4.ESP mengandungi 50% keperluan kalsium harian. Kenapa ada kalsium? Kerana tambahan sedikit kalsium di dalam ESP boleh meneutralkan kembali asid phytic di dalam soya (kandungan asid phytic yang tinggi menghalang penyerapan zat dan mineral seperti kalsium, magnesium, zink semasa pencernaan dalam usus. Nampak perbezaan tak ESP ini dengan susu soya lain yang ada dipasaran.
Kita nak sedap minum dan pastinya dapat memberi khasiat untuk tubuh badan. tak mau tau telan jer tau..hehe .Insya Allah dengan ilmu kita dapat tingkatkan lagi kualiti hidup kita semua

5. ESP sudah  mengungguli selama 54 tahun pasaran makanan tambahan. Mana lagi nak cari soya terbaik macam ni
Masih ragu2? Taknak soya ESP juga?
Okay takpa, Pilihlah mana2 soya yang anda nak tapi pastikan memenuhi 7 kriteria berikut:

notakaki: Ralit baca kisah cerita cinta rakan-rakan business shaklee saya kat secret group kami. Teruja tengok kesan yang best2. Orang pompuan ni memang taklih lari topik2 kesan cantik2 ni. Patutlah ESP ni hot produk shaklee . Siapa yang belum cuba..kena patut cuba dan memang takkan rugi punyer sebab bukan sekadar beri kesan kecantikan malah ia beri kesan optima kepada kesihatan kita.


Inilah susu ESP yang hots dan selalu jadi Top seller :) 

Salam sayang, Ummu Isyhadi Isyraqi

No comments:

Post a Comment

Kak Yang Kembali Menulis

Assalamualaikum wrt. Alhamdulillah diberi kesihatan yang baik dan otak yang masih waras untuk berfikir. Nak kembali semula berblog sebena...