Thursday 19 March 2015

Alfalfa Penghilang Bau Badan Yang Busuk dan Tengik





Bau badan merupakan salah satu simtom semasa mengamalkan pemakanan diet atkin. 2 tahun lepas semasa abah isyhad sedang buat diet ini untuk kurus memang berbau sikit badan dan mulut. Bila saya tanya pasal apa berbau ni…dia cakap ini memang symptom-simptom diet atkin.

Kali ini saya nak ceritakan pengalaman baru semasa dia amalkan diet atkins ini..okeh!!! dah tak der bau badan yang kuat  dan bau mulut pun takder juga.

So Short story..sebab apa kali ini tak der dah bau-bau tu???
Ini semua keran  kelainan pada kali ini abah isyhad makan dengan suplemen alfalfa Shaklee dan vitalea. Menu makanan sama sahaja macam dulu.

Apa dia alfalfa?

Alfalfa adalah satu tumbuhan herba yang telah jadikan tablet untuk supplemen makanan kesihatan. Pendek kata alfalfa Shaklee 100% asli dari tumbuhan yang sangat tinggi kandungan vitamin dan herba. Tiada unsure pengawet dan pewarna. Salah satu fungsi alfalfa adalah membantu proses detoks bahan-bahan toksik dalam badan sekaligus ia dapat membantu menyahkan bau badan dan mulut.

Pada mulanya, saya bagi suami makan alfalfa ini sebab nak mempercepatkan proses kurus yang mana alfalfa ini akan membantu membawa lemak-lemak yang dibakar dan bahan-bahan toksik keluar dari badan melalui proses perkumuhan.

Jadi, lepas seminggu dia amalkan alfalfa..saya tengok memang takder bau badan lansung. Kurus tu belum nampak sangat lagi la yer. Kenapa saya kata takder bau badan? nanti org kata saya choi!! je kan ei..

Waktu itu, abah Isyhadi balik rumah pukul 11.30 malam dari pukul 5.30 pagi keluar rumah pergi kerja Hari tu pulak dia dan team agak busy. Kerja hari tu dia kata berpeluh-peluh. Bila balik rumah, masuk bilik borak-borak dan malam tu dia tak mandi pon..haha letih sangat..saya pun tak kisah sebab tak der bau badan yang tengik pun. Kita pun dah letih layan anak-anak seharian. Lantak la nak mandi ke tak..hehe..statement ni bukan nak kata dia tak mandi setiap hari lepas balik kerja, cuma kadang-kala terbabas terus terlelap sebab penat.

So bila hari-hari seterusnya kami borak-borak..baru dia perasan dan akui, tak der bau mulut, bau badan yang tengik walaupun seharian kerja  berpeluh-peluh..saya rasa uolls boleh bayangkan kut keadaan bau badan kita dalam keadaan ini walaupun pakai deodorant kat ketiak…hehe

Satu lagi yang saya perasan juga, muka dia pun kurang berminyak dan dah tak tumbuh jerawat yang banyak semasa buat diet atkins ini. Muka bertambah bersih tuu.

Jadi, sesiapa yang kini sedang amalkan diet atkin atau sedang kawal jumlah pengambilan makanan yang berkarbohidrat dan kalori untuk kurus..eloklah ambil suplemen sekurang-kurangnya ambil alfalfa Shaklee. Alfalfa Shaklee ini adalah salah satu produk kesihatan yang dicadangkan dalam set kurus berserta  dengan lecitihin. Boleh klik di sini  alfalfa + lecithin untuk kurus;

Pada sesiapa dari kita, sahabat atau saudaramara kita yang sedang mengalami masalah bau badan yang teruk sehingga menjejaskan aktiviti harian kita, jangan tunggu lama-lama lagi..tak mahu lar sampai ramai sangat orang yang tegur nanti yer..

ALFALFA REALLY I RECOMMENDED!!
Manfaat Utama:
- Menyingkirkan lemak dan kolestrol
- Menyingkirkan bahan-bahan toksik dalam badan
- Mencuci hati, darah dan usus
- Memperbaiki keadaan kulit dan hidung yang sensitif, kurap, bau badan dan ulat air dengan berkesan
- memperbaiki masalah sakuran penghadaman seperti kembung, hyperacidity, ulser gastric, sembelit,  hepatitis
- Melegakan keletihan- melegakan keletihan dan sebagai rawatan kepada kebanyakan penyakit
- Melawan tumor- memakan 30-50 tablet untuk mengalkalikan badan, denga itu memperbaiki sel-sel kanser dan membuang tumor.
- Mencegah/ merawat atritis- Melegakan sakit atritis dan kesakitan



Kami bersyukur pada Allah dipertemukan dengan Alfalfa Shaklee kerana banyak membantu menyelesaikan beberapa masalah kesihatan kami. Tak sangka pulak alfalfa memang banyak memberi kesan yang baik termasuklah dalam kes bau badan ini.

Anda kat luar sana, nak tahu lebih terperinci tentang diet atkins dan vitamin-vitamin yang sesuai untuk mempertingkatkan dan pemulihan tahap kesihatan anda, kami sedia membantu dan berkongsi dengan anda semua.

Amalkan selalu alfalfa ini dalam  diet pemakanan kita seharian.

Salam sayang Ummu Isyhadi Isyraqi.



No comments:

Post a Comment

Kak Yang Kembali Menulis

Assalamualaikum wrt. Alhamdulillah diberi kesihatan yang baik dan otak yang masih waras untuk berfikir. Nak kembali semula berblog sebena...