Thursday 19 March 2015

Berhenti Merokok Setelah Mengamalkan VIVIX

BERHENTI MEROKOK setelah mengamalkan VIVIX

Kenapa VIVIX?

Macam mana VIVIX boleh buat perokok kalah untuk merokok? Ini kerana VIVIX akan memulihkan DNA dengan cara membuang nikotin pada tahap sel-sel DNA. Jadi DNA akan kembali pulih dan dengan sendiri akan menolak bahan asing nikotin dari tubuh. Vivix Shaklee BUKAN terapi pengganti nikotin. Tapi ianya terapi membuang nikotin.

Kerana itulah perokok yang mengambil VIVIX tidak mempunyai Withdrawal Symptom. Tidak ada rasa bad mood, masalah untuk tidur, keletihan, sakit kepala dan bermacam simptom lagi. Jika biasanya perokok cuba berhenti merokok menggunakan kaedah lain, nikotin masih dibekalkan ke dalam tubuh, cuma tidak melalui rokok.

VIVIX pula menyingkirkan Nikotin tersebut. Tiada lagi nikotin 'melekat' di tubuh perokok, maka tidak ada rasa ketagihan terhadap rokok. Malahan bekas perokok tadi akan mula berasa sangat tidak senang dengan bau asap rokok.

Sebagai bonus VIVIX Shaklee juga akan meningkatkan pretasi jantung dan kadar metabolisma perokok. Ini kerana VIVIX akan menyebabkan sel-sel menjadi aktif menghasilkan tenaga. Jantung dapat berfungsi dengan baik.


VIVIX UNTUK KESIHATAN SECARA MENYELURUH




TESTIMONI BERHENTI MEROKOK





 TESTIMONI MERAWAT JANTUNG





No comments:

Post a Comment

Kak Yang Kembali Menulis

Assalamualaikum wrt. Alhamdulillah diberi kesihatan yang baik dan otak yang masih waras untuk berfikir. Nak kembali semula berblog sebena...