Tuesday 24 March 2015

Vivix Asli atau Tidak?

Assalamualaikum dan salam sayang semua.

Setiap kali ada info baru, rasa rugi kalau tidak dikongsi bersama dan cara terbaik adalah menulis dalam blog. Bukannya apa, bila kita lupa..boleh skroll balik maklumat-maklumat yang sudah kita tulis. DAN ini juga penting untuk semua orang lain boleh tahu tentang khasiat dan keistimewaan VIVIX.

Bile kita beli madu lebah, nak tahu asli atau tidak? letak di dalam peti ais bahagian sejuk beku..biarkan beberapa jam..lepas tu tengok, ia beku atau tidak? Kalau beku sah sah la ada campuran gula atau air.

Tapi bagaimana kalau tak beku? masih dalam keadaan cecair walau berapa lama sekalipun dalam freezer. Itulah bukti bahawa pati itu adalah tulen..tidak ada lansung bahan kimia, 100% jus yang diekstrak , tanpa campuran air dan sebagainya.

Begitulah VIVIX. Saya lihat ini dalam testimoni yang mami cery buat eksperimen tentang VIVIX , dia letak dalam freezer berjam-jam dan keputusannya ia tidak beku. Masih boleh cair dan mengalir.. Inilah bukti bahawa...

VIVIX adalah  JUS TULEN!!



KANDUNGAN VIVIX:
  •  100% ekstrak anggur muscadine  yang saiznya sebiji kadang-kadang mcm bola golf..anggur macam ni pasti mahaiii  weh!!..tak dapek kat malaysia ni haa


  • 100% ekstrak purple carrot

  • 100% ekstrak europian elderberry

  • 100% ekstrak polyganum cuspidatum


Semua sumber tumbuhan ini mengandungi  kandungan antioksidan yang tinggi.

Jadi tidak haitanlah dan jangan tanya kenapa makan VIVIX hari-harikulit muka jadi cantik, yang kusam jadi glowing..yang berjerawat, jeragat dan segala parut boleh pudar dengan cepat.

Jangan pulak hairan lagi, minum vivix ini badan dapat maintain KURUS.

Tolong jangan rasa tak percaya, ibu-ibu masa kini wajah  lebih awet muda..maintain muda persis anak dara. Bukan sahaja nampak di wajah terserlah, kesihatan dalaman juga lebih terpelihara fungsinya. Luar nampak  muda pasti dalamannya juga hebat.

Tolong juga jangan terkejut kenapa orang yang terlibat dalam kemalangan dan lumpuh kakinya, tak rasa apa walau dicubit kedua kakinya, tiba-tiba mula rasa kebas kaki selepas amalkan VIVIX. Orang yang mula kena minor strok juga cepat pulih dan lebih bertenaga selepas pengambillan vivix ini.

Pengamal-pengamal perokok tegar juga terus tak lalu dah nak merokok lepas makan Vivix. Rokok sudah jadi rasa  pahit.

Khasiat & kebaikan VIVIX, jauh dari mahall dari segala jenama handbag kasut kat dunia ni.
Bila dah jatuh sakit, tgk handbag yang beribu-ribu pon dah tak selera. Peliharalah kesihatan sebaiknya. Persekitaran kita kini lebih banyak pencemaran. Sana sini ada pencemaran. Badan kita memerlukan makanan yang sangat berkhasiat untuk melawan dan menghalang radikal bebas ini daripada merosakkan organ dalaman tubuh seterusnya akan melemahkan sistem tubuh badan kita.

VIVIX mengandungi  tinggi antioksidan yang mana 10x ganda lebih kandungan resveratrol. It is the best supplemen for every woman and man should consume everyday.

Trust Allah..Trust me..Trust VIVIX shaklee

Nak vivix shaklee..hubungi saya,

HP : 011 32262280
SID 1176304
Pengedar Shaklee Sungai Petani dan seluruh Malaysia

Ummu Isyhadi Isyraqi , Wassalam






No comments:

Post a Comment

Kak Yang Kembali Menulis

Assalamualaikum wrt. Alhamdulillah diberi kesihatan yang baik dan otak yang masih waras untuk berfikir. Nak kembali semula berblog sebena...